SSS

Sipariş süreci nasıl işliyor?

Kapıcılar Kralı'nda birkaç adımda kolay ve basit bir şekilde sipariş verebilirsiniz:
  • Kapıcılar Kralı uygulamasını akıllı telefonunuza indirin
  • E-postanız ve adres verilerinizle kaydolun
  • Konumunuzu girin veya uygulamanın GPS ile belirlemesine izin verin
  • Bölgedeki favori marketinizi seçin
  • İstediğiniz ürünleri alışveriş sepetine koyun
  • Bir ödeme yöntemi ve teslimat dönemi seçin ve siparişi tamamlayın


Telefonla veya e-postayla sipariş verebilir miyim?

Maalesef, marketinizden telefonla veya e-postayla sipariş vermek mümkün değildir. Sipariş doğrudan gönderilir ve yalnızca sistemde tanımlı ödemeler mümkündür.



Siparişimi daha sonra değiştirebilir miyim?

Lojistik nedenlerden dolayı, sipariş işlemi tamamlandıktan sonra maalesef değişiklik yapılamamaktadır.



Siparişimi iptal edebilir miyim?

Teslimata çıkarılmamış siparişlerinizi iptal edebilirsiniz.



Benim için hangi ödeme yöntemleri mevcut?

Siparişinizin ödemesini kredi kartı ve banka kartı ile kolayca ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz:


Siparişim için nasıl onay alabilirim?

Sipariş süreci başarıyla tamamlandıktan sonra, bizden Kapıcılar Kralı mağazamızın siparişinizi aldığını onaylayan bir e-posta alacaksınız



Onay e-postası almadım, ne yapmalıyım?

Lütfen e-posta adresinizi tekrar kontrol edin ve ayrıca spam klasörünüzü de kontrol edin. Sipariş onayınız artık bulunamıyorsa, lütfen siparis@kapicilarkrali.com adresinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin.



Siparişimin teslimatı nasıl işliyor?

Sipariş süreci sırasında, bir tarih ve teslimat dönemi seçme seçeneğiniz vardır. Tedarikçi, sipariş edilen ürünleri belirlenen süre içerisinde ön kapınıza kadar getirecektir.



Teslimat döneminde evde değilim, ne yapmalıyım?

Bir şey çıkarsa ve istediğiniz sürede teslimatı kabul edemezseniz, mağazanıza bu konuda bilgi verebilirsiniz. Sipariş genel bakışınızda, daha sonra pazara bir not gönderme seçeneğiniz vardır.



Ürünlerin kalitesinden memnun değilim, kiminle iletişime geçmeliyim?

Kapicilar krali, yalnızca sizinle marketiniz arasında bir aracı görevi gördüğünden, teslim edilen ürünlerin ve hizmetin kalitesini kendimiz kontrol edemiyoruz. Siparişinizden memnun kalmazsanız, siparis@kapicilarkrali.com adresinden müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz. Şikayetiniz hakkında pazarı bilgilendireceğiz ve onlardan sizinle iletişime geçmelerini isteyeceğiz.



Nasıl hesap oluşturabilirim?

Kapıcılar Kralı uygulamasını indirdikten sonra, mevcut bir hesapla oturum açabilir veya yeniden kaydolabilirsiniz. Başarılı bir sipariş ve teslimat için sizden ihtiyaç duyduğumuz verilerinizi kayıt sırasında ve saklayarak talimatları takip ederek hesabınızı oluşturun.



Haber bültenine nasıl abone olabilirim?

Bültenlerimizde, aboneliğinizi kolayca iptal edebileceğiniz bir bağlantı bulacaksınız. Aboneliğinizi iptal ettiğiniz anda, bölgenizdeki haberler, promosyonlar ve teklifler hakkında sizi artık bilgilendiremeyiz.



Bölgemde bir market bulamıyorum, şimdi ne olacak?

Bölgenizde henüz teslimat sunamıyorsak, bölgenizden güncellemeler için buradan kayıt olabilirsiniz. Yakınınızda yeni bir Kapıcılar Kralı merketini sisteme dahil ettiğimizde, sizi derhal bilgilendireceğiz.



Bölgemden kapıcılarkralı'na bir market nasıl tavsiye edebilirim?

Bize yeni bir tedarikçi önermek isterseniz, lütfen buraya tıklayın. Yakında Kapıcılar Kralı'nda en sevdiğiniz pazarı karşılayıp karşılayamayacağımız ve bölgenizdeki diğer hangi pazarların yakında bizden temin edileceği konusunda sizi bilgilendirmekten mutluluk duyacağız.



Parolamı unuttuysam ne yapabilirim?

Giriş ekranındaki "Şifremi Unuttum" düğmesine tıklayın ve yeni bir şifre istemek için talimatları izleyin.



Kullanım koşullarını nerede bulabilirim?

Kullanım koşullarına ana menüden ulaşabilirsiniz.